És ahogy ígértem,

 2012.01.15. 14:52

Tegnap ígéretet tettem arra, hogy visszamenőleg megosztom veletek az edzéseim. Korábban Facebookon kommenteltem be, de nővérem tanácsára gondoltam jobb helye lenne egy blogon. Hátha oda olyan emberek tévednek, akiket tényleg érdekel. Azért kezdtem blogot írni, mit csinálok egy nap, mert reméltem támogatásra és lelkesítésre találok. Azokon a napokon, amikor tényleg az akaratom és az önfegyelmemen múlik, hogy az aznapi adagomat elvégzem vagy sem, nagyon jól esne egy kis lelkesítés. Viszont az elmúlt pár hét távlatából megállapíthatom, hogy önmagam lelki fejlődésében is hatalmas szerepet kapott a mozgás. Minden egyes alkalommal, amikor legyőztem magamat és egy fárasztó nap/vagy hét után mégis lenyomtam egy 40 perces edzést, több lettem.


És akkor következzen az a pár adat, ami óta jegyzem melyik nap mit is csináltam:


Január 1. Rubint Réka Add önmagad 2. DVD, súlyzóval (40perc)


Január 2.
streching (40 perc)


Január 3. 1 óra hastánc + 10percflabélos vibrációs tréner (erről később részletesebben írok)


Január 4.
Schobert Norbi: Kiképzés DVD (1 óra)


Január 5. 1.5 óra jóga 1 óra hastánc


Január 6.
fárasztó hét után erőt vettem magamon és egy 40 perces laza Rubint Réka Add önmagad 1.-es DVD-jére tornáztam.


Mivel az első munkahétbe visszarázódni soha nem könnyű, no meg a pénteki edzésem után (nem gondolkozva) hideget ittam borítékolható volt egy kis torokfájás. Az első héten több olyan emberrel találkoztam, akik megfázással küzdöttek, ezért nem volt csoda, hogy szombatra virradóan erős torokfájással, majd vasárnaptól hőemelkedéssel, gyengeséggel, és náthával küzdöttem.


Január 9. megfázásra egy kis laza 1 órás strechinget iktattam be. Tudtam jól, hogy muszáj erőt vennem magamon akkor is, ha még mindig picit gyengének érzem magam. Nem erőltettem meg magam, tényleg lightosra vettem a figurát. A lényeg az volt, hogy mozogjak.


Január 10. mivel már jobban voltam :) hastánc + flabélos edzés következett. (1óra+10perc)


Január 11. elég későn értem haza és akkor dobtam be egy könnyű vacsorát, barátnőmék jöttek a táncstúdióba flabélos edzésre, majd fel hozzám hogy közösen tornázzunk egyet. Eredetileg mást terveztem, de rá való tekintettel Réka Add önmagad 2-es DVD-jére tornáztunk 40 percet. Bevallom jó érzés volt, hogy most nem egyedül kellett.


Január 12. ismét a csütörtöki combo 1.5 óra jóga 1 óra hastánc :)


Január 13. csütörtök kora reggel munkába indulás előtt meghalt a mobiltelefonom még aznap éjjel, azaz péntekre virradóan  nem sokat aludtam, hogy pontos legyek 4 órát. Egy ilyen mozgalmas hét után mondanom sem kell éreztem, hogy ennek meglesz a böjtje. Egyedül voltam a munkahelyemen, ezért a feladat is jócskán jutott erre a napra. 2 óra után kezdtem teljesen bealudni, befáradni, hisztissé válni. És még munka után rohanhattam a telefonomat intézni. Megint 7 óra volt mire hazaértem. Addigra már olyan szinten fáradt voltam, hogy csak egy rövid sorozatot akartam megnézni az ágyamból. Végre hozzájutottam a Hacktion legújabb részéhez (nézitek? :)) és majdnem belealudtam. Szégyen, nem szégyen, 9 órakor már aludtam.


Január 14. most hogy kialudtam magam rengeteg energiám volt. Ma már nem volt lazsálás :) 20 perc hasizommal kezdtem, majd 20 perc felső test szépítéssel folytattam és mivel még mindig éreztem magamban az erőt szobabicóra pattantam 40 percre :) jól esett nagyon :) A tornát most Réka legújabb Add újra önmagad! Jubileumi DVD-jéről végeztem.  Brutál!!! Egyelőre a step padot furcsán helyettesítettem. Körülnéztem a lakásban mire ülhetnék… majd megakadt a szemem 3 társasjátékon, hogy ha egymásra tornyozom kb. olyan magas lesz, mint egy step pad. Az Activity teteje picit belapult, de ennyi baj legyen :) Ti hogyan szoktátok helyettesíteni? :)


Január 15. a tegnapi edzést még mindig érzem a hasamban, de sebaj. Ma egy kis Réka Jubileumi DVD 20 perc popsi-csípő formázás 20 perc comb formázással volt soron.


Az elmúlt két napban anyukám tanfolyamon volt, ezért az ebédkészítés is rám maradt. Tegnapra volt egy kis sült húsunk apával itthon, tehát csak szószt kellett kotyvasztani. Még soha nem kísérleteztem vele, de hamis vadast készítettem. Szerintem nagyon finom lett. Edzés után még este át is szaladtam egy kis maradék szószért husival, szigorúan köret nélkül. Ma pedig reggel kitaláltam, hogy mi lenne, ha kikísérleteznék egy Update pizza receptet. Mit ne mondjak, dugig ettem belőle magam és ebből is fog vacsorára jutni. A recepteket, ha gondoljátok, később megosztom veletek.


Végezetül mára még jöjjön az a beígért ábra a jelenlegi test adataimmal. (A rajzot apukám készítette :) Szerintem nagyon jól sikerült :) )

 

Mindenkinek jó pihenést és szépséges vasárnap délutánt kívánok!


Norci

A bejegyzés trackback címe:

https://norcieletmodja.blog.hu/api/trackback/id/tr263549013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása